Profesje nieludzkie
Jaki nudny byłby świat, gdyby wszyscy byli żołnierzami, prawnikami, kwiaciarkami... A kto pilnowałby świata? Kto wysyłałby nasze biedne duszyczki na tamten świat? I czy uczenie się wyjątkowych zawodów, nie byłoby bardziej ekscytujące?
Kontraktor – stworzenie, które podpisało kontrakt z radą starszych.
W zamian za używanie dodatkowej umiejętności musi wykonywać punkty kontraktu,
który nakazuje mu posłuszeństwo, albo wykonywanie czynności, które są niszczące
dla kontraktora. Nie potrzebuje do tego nauki.
Oficjalne ubranie: Nosi się jak chce.
Poszukiwacz niejasności – w każdym świecie coś może pójść nie
tak. Czasem jest to dziwny wypadek, innym razem załamanie czasoprzestrzenne. Dzięki
swojej spostrzegawczości potrafią też dostrzec bez problemu nawet najmniejsze
uczucia osób je otaczających, co często wykorzystywane jest przez organizacje
do przesłuchań. Działają we wszystkich światach, a przemieszczanie się między
nimi nie jest problemem
Oficjalne ubranie: Mundur.
Śmierć – odprowadza i dysponuje duszami. Przydzielają ciała
i je zmieniają. Wokół siebie rozsiewają mróz i aurę przerażenia, kiedy tylko
zapragną.
Oficjalne ubranie: Płaszcz.
Pionki – uczą się jedynie jak służyć swemu panu. Cechuje je
najczęściej niezwykła odwaga i uległość. Pionek nie
potrzebuje ludzkiego jedzenia, picia ani tlenu, są zupełnie samowystarczalne. Swoją
duszę zaklinają w kluczykach, które oddają swoim panom. Dzięki nim potrafią
porozumiewać się telepatycznie z władcą. Oczywiście nie muszą takowego
posiadać.
Oficjalne ubranie: Kolor swego pana.
Grajcy – osoby nie rozstające się ze swoim instrumentem. Dzięki
niemu potrafią unieść się na skrzydłach nut, albo wprawić innych w prawdziwą ekstazę
lub inne silne emocje.
Oficjalne ubranie: Szare fraki.
Podróżnik game – Badające
nieznane jeszcze zakątki świata. Najczęściej Czarne Lądy, których dobre
stworzenia się boją. Zbierają wszelkie informacje w swojej własnej księdze bez
dna o wszystkich krainach i światach, ale niechętnie dzielą się informacjami na
temat wszystkiego z innymi. Dobrze znają się na całym świecie (który cały jeszcze
nie został odkryty) i często używane są jako szpiedzy. Nie potrzebują żadnych
przejść, aby przedostać się do innych światów. Podobno po przyjęciu profesji
krew zmienia barwę na żółtą.
Oficjalne ubranie: Garnitur, najczęściej koloru czarnego i cylinder.
Truciciel – inaczej zwany znawca ziół i tym podobnych.
Czasem bywa lekarzem, a czasem wyrywającym się spod wszelkich norm mordercą z
zaprawdę ogromną wyobraźnią na temat, jak to zaszkodzić życie innym dzięki
swoim umiejętnościom.
Oficjalne ubranie: Zielone, przydługie płaszcze z rozcięciami po bokach.
Pisarz – osoba, która mając pióro i kartkę potrafią zmienić
cały świat. Najpotężniejsi potrafią kilkoma zapisanymi słowami zmienić nawet
zasady panującego świata (oczywiście na ograniczoną skalę). To istoty dość
ekscentryczne, a zarazem bardzo tajemnicze. Profesja ta nie jest też zbyt
liczna. Istoty te cechują przede wszystkim wieczne huśtawki nastrojów, a także
ogromne zamiłowanie do sztuki. Jak nie poezji, to malarstwa, jak nie malarstwa,
to pisarstwa. To, co ich wyróżnia to kolory. Włosy i oczy Pisarzy zwykle przybierają
abstrakcyjne barwy, koniecznie kilka na raz.
Oficjalne ubranie: nie ma sensu zmuszać ich do konkretnego ubioru.
Równik – Równoważy świat.
Oficjalne ubranie: Strój inkwizytora.
Zabójca kartem – eliminuje niebezpiecznych dla innych
osobników. Żywią się duszami, aby otrzymać więcej energii. Można ich przyrównać
do zabójców na zlecenie. Są niezwykle szybcy i zręczni.
Oficjalne ubranie: Strój asassina.
55 year old Help Desk Operator Alia Becerra, hailing from Shediac enjoys watching movies like "Spiders, Part 2: The Diamond Ship, The (Die Spinnen, 2. Teil - Das Brillantenschiff)" and Baton twirling. Took a trip to Sceilg Mhichíl and drives a RX Hybrid. na stronie internetowej
OdpowiedzUsuń