Rasy

Mimo, że na świecie panuje tysiące ras, które trudno jest sklasyfikować, większość z nich została opisana (tak więc można puścić wodzy wyobraźni i wymyślić własną, wybrać z innych znanych, lub skorzystać z opisanych). Oto niektóre:

Anev - istoty ożywione nie przez duszę, ale przez materię. Nazywani "żywymi surowcami". Dzielą się na: Inferiany (ożywione przez elektryczność), Aquariany (woda), Vinderiany (wiatr), Noaliany (plazma) Enediany (metale). Wyglądają jak ludzie, ale mogą stać się tym, co zapoczątkowało ich życie.

Batalcha – Pochodzą z świata powietrza, ale obecnie zamieszkują wszystkie ziemie. Nieziemsko piękne stworzenia, posiadające skrzydła i ogon pokryte łuskami. Wabią inne stworzenia, a potem wykorzystują w swoich celach. Najczęściej cierpią na nimfomanię bądź satyriasis.  

Bizkarroi - Jednym spojrzeniem w czyjeś oczy potrafią przejąć ciało i połączyć się z nim. Ciało, które jest ich własnym rozpływa się, a Bizakorri przejmuje inne. Ich włosy siwieją w błyskawicznym tempie, a oczy są koloru krwistej czerwieni. 

Cień – Wygląd człowieka z nieco poszarzałą skórą. Potrafią przybrać dowolną formę humanoidalną, a nawet wykształcić skrzydła. Każdy z nich jest inny, ale niektóre cechy są wspólne. Potrafią scalić się z jakimkolwiek cieniem rzucanym przez przedmioty i stworzenia, choć same go nie rzucają. Tak też może się teleportować. Gdy słońce zmienia swoje położenie cień odpowiednio się zmienia. Na przykład wydłuża, albo staje się niższy. Najczęściej bardzo wredne. Chodzą słuchy, że potrafią również opętywać różne stworzenia, ale nie zostało to potwierdzone przez naukowców.

Człowiek – Pierwotna forma, która może zostać połączona z różnymi stworzeniami tworząc czystorasową odmianę. Czasem posiadają umiejętności, o których nie mają pojęcia. Łatwo nimi manipulować. Pochodzą tylko ze świata Gamma Center (czyli nasz świat).

Flegmata – Osoby pokryte mazią. Są bardzo różnorodne. Od nieco bardziej zakatarzonych osób i pokrycia dłoni mazią po całkowitą postać leistej, zazwyczaj klejącej się mazi. Koloru zielonego oczywiście. Wzbudzają niechęć osób postronnych. Często można usłyszeć też przyrównanie do ślimaka.

Gryf – Ciało lwa, a głowa i skrzydła orła. Często potrafi mówić w wielu językach. Wiele osób jednak nie zdaje sobie sprawy, że w ogóle potrafią się porozumiewać innaczej niż poprzez zwierzęce dźwięki. Bardzo silne i nerwowe stworzenia. Potrafią umiejętnie posługiwać się ogniem. Poruszają się bardzo dumnie i szybko latają.

Kartezjusz – Postać półmaterialna. Mogą zamieniać się w człowieka bądź wybrane zwierze. Ma właściwości ducha. Rozpoznać da się je po pół przeźroczystości, ujawniającej się przy gniewie. Nie przetrwają bez duszy stworzenia materialnego. Potrzebuje żywiciela.
 - Pies – Opiekuni. Najczęściej silni i władający silnym polem ochronnym. Czasem jednak wysyłane jako wykonawcy zemsty.
 - Pająk – Legenda głosi, że zmieniają się w uwodzicielskie stworzenia, aby zachęcić człowieka do swej chaty i zaczynają odgrywać „Biwa”, na lutni. Podczas gdy ofiara zostanie rozproszona przez dźwięk instrumentu, one zaplątują swoją ofiarę w jedwabną sieć, aby pożreć nic niepodejrzewającą osobę.
 - Lis – Przejawiają wielką mądrość. Dzięki swemu umysłowi mogą przenosić, a nawet tworzyć różne przedmioty.
 - Jenot – Złośliwe bestie zwodzące stworzenia. Karmiące się nieszczęściem innych.
 - Przedmiot – Ożywają raz na rok w rocznicę swojego powstania lub ważnego dla nich wydarzenia.

Kieszonkowiec – Rasa, która w swych kieszeniach zmieści dosłownie wszystko. Jak to robi? Nikt do dziś tego nie wie.

Kosm – Całe pokryte owłosieniem (koloru białego, czarnego lub żółtego) stworzenia. Przypominające gepardy. 

Lalka - Nie różnią się niczym od innych ras, prócz tego, że wewnątrz są wypchane watą, zrobione z drewna, czy też czysto humanoidalne postacie (nawet do 91% ciała ludzkiego i 9% maszyny) i nikt nie odkrył jak tak naprawdę funkcjonują. Stworzone przez lalkarzy.

Lalkarz – Z każdej osoby potrafią zrobić swojego niewolnika. Patrząc komuś oczy potrafią przestawić ofierze dosłownie wszystko w umyśle. Często robią to dla zabawy. Mocniejsi lalkarze potrafią dokonać tego bez spoglądania w oczy. A jeśli znudzi im się władanie takimi umiejętnościami, ich techniczny umysł pozwoli na stworzenie sobie kolejnej zabawki do kolekcji. Udają inne rasy żeby nie zostać rozszyfrowani. Często posługują się zagadkami. Sprytni i przebiegli. Mają rozdwojone języki. 

Lustrzany stwór –  Każdy widzi co innego. Najczęściej odbijają największy lęk lub marzenia osób otaczających ich.

Markasta – Pokryte w znacznej części łuskami stworzenie owiane tajemnicą. Raz przypominają rybę i są mylone z syrenami a raz przybierają kształty Batalacha. Bardzo agresywne. Pierwotnie zamieszkiwały Czarne Landy i wodną krainę.

Nieumarły - Inaczej mówiąc wszelkie rodzaje zombie.

Senni – Pół materialne stwory, które przedostały się z krainy wiecznego snu do innych krain. Wkradają się do snów czerpiąc z nich energię życiową.

Szklany - Stworzone z płynnego szkła.Często ich skóra przypomina ceramikę lub po prostu szkło. Ich rany wyglądają jak pęknięcia, a krew zastąpiona jest trucizną, która często używana jest jako ich broń.

Wampir - Stworzone w Czarnych landach, nieznoszące światła, pijące krew. Można je unicestwić poprzez spalenie, postrzelenie, albo poćwiartowanie. Nadzwyczaj szybkie i zwinne. Nieco silniejsze od reszty ras (za wyjątkiem wilkołaków). Blada skóra i charakterystyczne kły.

Oni – Przerażające postacie. Zawsze milczący i zwiastujący śmierć lub nieszczęście. Odzwierciedlenie zła, choć sami nie muszą być źli. Chodzą w czarnych, czerwonych, bądź niebieskich płaszczach. Najczęściej na twarzach noszą maski zwierząt. Mają dwa rogi na głowie, szerokie usta pełne kłów i trójkątne uszy.

Półzwierzę – Połączenie jakiegokolwiek (jednego) zwierzęcia z człowiekiem. Przejmują cech obydwóch ras.

Sfinks – Pół kot, pół człowiek. Wbrew pozorom są rozpatrywanie jako osobna rasa. Bardzo zwinne i wierne. Wybierają własne, dziwne rozwiązania w problemach. Często przejawiają kocie zachowanie nawet, gdy w większości jest człowiekiem. Może być łączony z każdego rodzaju kotem. Potrafią zawładnąć nad żywiołami.

Zmienny – Nie potrafią niczego innego jak przybieranie kształtów innych ras. Dzięki temu unikają starć z bardziej agresywnymi stworzeniami. Tak naprawdę są całkowicie bezbronne.

Zwierzęta – Nie różnią się niczym od tych ze świata Gamma centem, choć więcej jest gatunków.
 - Tonua - Rodzaj zwierząt potrafiących dźwiękiem niszczyć.
 - Psikea - Zwierzęta, które posiadły zdolności tworzenia iluzji.

Żywiołek drobniejszego płazu - Pod tą nazwą kryją się wszelkie nimfy, żywiołaki, elfy itd.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Reklama

You can't kill me. I died years ago.

Znacznie łatwiej jest zabijać niż prosić.